Over Ons

CustomerBeats is ontstaan vanuit de ervaring dat IT, Marketing en Big Data niet langer drie verschillende werkgebieden zijn.

De partners van CustomerBeats werken al jaren samen aan veranderingen binnen organisaties waar marketing, data en IT van strategisch belang zijn.

Vanuit de visie dat elke schakel in de keten zo sterk is als de keten zelf, worden marketing vraagstukken integraal benaderd. Of u nu wilt beginnen met big data, marketing of een IT verandering, de andere delen in de keten zullen hierdoor beinvloed worden. Wij tonen keer-op-keer aan dat integrale benadering van dit soort vraagstukken zorgt voor betere resultaten, tijdens de transitie, maar vooral na afronding ervan.

Opdrachtgevers als Air Miles, Wehkamp, UPC, ING, Bugaboo, Faber, Stoves, Carmen en Sanoma kennen inmiddels de kracht van onze verander teams.

De samenwerking tussen IT en Marketing zal in de nabije toekomst steeds intensiever zal worden. De noodzaak voor een eenduidig aanspreekpunt in de omgeving van intelligente omni-channel, database marketing programma’s en klantinzicht wordt steeds belangrijker.

CustomerBeats is voor u dat aanspreekpunt.

Wat zijn CustomerBeats?

Elke klant heeft een ander ritme. Door optimaal in te spelen op de juiste “beats” van uw klanten, kunt u relevanter communiceren en uw bedrijfsresultaat verbeteren.